that big??

     Publicerat: 2010-03-16 Kl: 20:06:37 | I kategori: Min graviditet | 2 kommentarer


härregud, är bebisen sådär stor nu?
själva livmodersstorleken ser ut att stämma bra med hur jag känner bebisen dock! ibland känner jag den snett nedanför naveln, antar då att den ligger med huvudet ner och sparkar uppåt. sedan känner jag den ofta långt ner i magen, ovanför muttbenet, vilket bör vara om den ligger på sidan, eller med benen neråt? ja det gissar iallafall jag. ush det ser läskigt ut på bilden... men dom där brösten undrar jag vart dom är? jag har under graviditeten hittills dock gått från myggbett till små bröst haha, inga meloner här direkt. men man får vara glad för det lilla här i världen!

Postat av: emma.

Hejhej! Jag kikar in och hoppas att du får en bra Onsdag i morgon :)

Kram Emma

2010-03-16 @ 23:42:32
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/
Postat av: Alice

Mina bröst blev inte heller direkt större förrän i slutet av graviditeten.

Det här med hur kroppen funkar under graviditeter är så otroligt individuellt!. Jag blev t.ex halvdöv på båda öronen de sista 5 veckorna och det visste jag inte att man kunde bli även om det inte direkt är den vanligaste biverkningen.

Sedan slapp jag istället sådant som man trodde var uppenbart att man skulle få såsom foglossning men det hade jag bara någon dag under hela köret!.

2010-03-18 @ 09:11:36

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: