söndagen slutt...

     Publicerat: 2010-03-14 Kl: 22:17:31 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


jahapp då låg man här i sängen då. dax att sova. dax att låta timmarna rusa förbi i en sömn fram tills måndag och ny jobbvecka. lockande det känns.

men idag har vart en lång och bra dag. vi vaknade ganska tidigt... slappade fram tills elva, gick en långpromme med hundarna. sedan har jag spenderat ca 4 timmar i sängen, kollat på "äntligen midsommar" (som förövrigt var helt okej, olle sarri var en höjjdare) och sovit. sjukt gött. sedan har vi tvättat. och tvättat och tvättat. seriöst tror jag knappt att varken jag eller markus hade ett enda rent användbart plagg kvar haha. men nu jävlar är allt vi äger rent! jag fick även tummen ur att städa garderoben, då den var full, trotts att allt jag äger låg i tvätten och jag slogs av tanken att hur fan ska jag få in allt det rena?
dessutom har jag duschat idag, vilket inte tillhör min favoritsysslor, men nu är jag fanimej ren.

bebisen har haft en mycket lugn dag idag! lite röjj på morgonen men sedan har den varit stilla så när på några få utspridda små buffar. igår var det ju high life hela dagen. verkar som det kan vara så då. extremt lugna dagar, och lite mer fartfyllda. men jag blir så bekymmrad såfort jag inte kännt den på nån timme... suck. nu ska jag lägga mej raklång och invänta en buff innan jag kan somna, annars oroar jag mej hela natten. ja sån är jag.

go natt!


Postat av: sandra voest Bjermert!

haha när du börjar komma upp iveckorna så kommer den leva rövare så du saknar lugnet... min bebbe 37+5 har fullt ös=)

2010-03-15 @ 11:26:45

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: