söndag

     Publicerat: 2010-03-07 Kl: 09:50:40 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

jag och maddie igår :)

god morgon! ny dag, nya 45mil att köra! vi ska strax gå upp, äta lite frukost, rasta hundar och umgås lite till. på hemvägen ska vi åka förbi markus farmor och även markus pappa och hans nya hus :)

mitt mobila bredband fungerar inge vidare här ute i skogen... men nu fungerar det trådlösa igen, så nu kan jag fortsätta inlägget. har varit ute med vovvarna och gjort mej iordning åså, vi ska försöka åka runt 11, 11.30 någongång... ingen brådska, men man vill ju komma iväg som man kommer hem nångång åxå.

ha en bra dag!

 

Postat av: Emelie

Men vilken gullig kusin eran bebis har :)



Vilket drama jag fick läsa mig igenom, skönt att hunden mår bra. Fy vad rädd jag hade blivit om jag hade fått se en sån sak..

Mitt djurhjärta är nog för stort för mitt eget bästa, vissa saker sitter kvar så länge.

När vi var till veterinären med min katt, som tyvärr inte finns längre, var det en dam där som hade en liten valp som blivit biten av en stor hund och den gick inte att rädda. Det är över ett och ett halvt år sen det hände och jag får fortfarande ont i hjärtat när jag tänker på det..

Jag hade gärna jobbat med djur men jag är alldeles för känslig så jag hade inte pallat att jobba med det du gör även om jag så gärna vill.



Börjar du bli mer säker på att det är bebisen nu? :)

Så jäkla roligt med UL, även om ni inte kan se könet så är det en häftig känsla att se sin lilla bebis där inne.

Jag gjorde fem eller sex ultraljud och var lika förtrollad varje gång, min lilla Oliv :D

2010-03-07 @ 17:09:11
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: