RUL <3

     Publicerat: 2010-03-10 Kl: 10:06:16 | I kategori: Min graviditet | 4 kommentarer


nu är jag hemma efter RUL! en enda känsla, fan åxå, haha, hon våga inte säga kön, det låg en navelsträng i vägen. så det blir att boka privat, jag ska veta! ;) men allt såg bra ut, den lille verkar frisk så långt man kan se =) fick gå å kissa efter halva undersökningen då det inte gick att se hjärnan, bebben hade kilat sej så långt ner, men efter kisseriet såg man bättre =) nu måste jag kila till jobbet!!!






Postat av: Alice

Vill bara säga grattis!

Fick själv barn ganska nyligen och jag har inte gjort något bättre i hela mitt liv.

Lycka till och hoppas du får en fortsatt fin graviditet!.

2010-03-10 @ 11:01:27
Postat av: Emelie

Rackarns unge!

Fast du får se det som att nu får du ju i alla fall se bebisen en extra gång! Fick du samma BF eller flyttades du något?



Kram!

2010-03-10 @ 12:53:25
URL: http://emmieliving.blogg.se/
Postat av: Frida & Riley

Jättekul att den mår bra!

2010-03-10 @ 13:51:12
Postat av: emeliehjaertajonas

Så fin !! :)

Haha, nej vår lill* ville inte komma igår ^^ hihi

2010-03-12 @ 09:21:57
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: