ont om tid...

     Publicerat: 2010-03-22 Kl: 18:18:30 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

min bluetooth på datorn har fått krupp så jag har det bökigt med bilder :(

då satt man här igen. egentligen ska jag befinna mej på södra djursjukhuset, på en informationskväll om vacciner och de sjukdomar man vaccinerar emot.. det började klockan 18.00. jag var hemma här exakt 17.57, det var en hel del trafik på hemvägen, så jag hade inte ens chans att hinna dit nu :( det slutar ju redan klockan 19, och jag hade kanske vart där vid 18.30 tidigast så det kändes lite bortkastat. synd, för det hade varit intressant!

imorgon ska jag på första barnmorskebesöket, ja förutom inskrivningen som jag var på i vecka 6. det ska bli jättekul, antar att jag ska ta lite prover åså. min bm var ju ur-mysig så jag ser verkligen fram emot det!
bebis var så lugn igår kväll, och även på fömiddagen, men under dagen har jag kännt den buffa runt så nu är jag lugn igen! :)

nu blirre bloggläsande!

Postat av: emeliehjaertajonas

Tack så mycket :)

Ja, det blev snabba ryck men det gick bra :)

2010-03-22 @ 18:59:48
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: