ny design på G

     Publicerat: 2010-03-17 Kl: 19:41:44 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer



ge mej sommar... NU? jag och älsklingen i Tunisien i sommras.


just nu sitter min älskade pojkvän och pillar på en ny design till min blogg! efter ett år med denna kanske det är dax? kommer bli jättebra :)

dagen idag har varit köörig, gud vad mycket vi har haft att göra, men det är bara roligt. allt från katt med stopp i urinblåsa till hund som fastnat med munnen i en leksak. sedan hade vi en representant från hills som var och pratade med oss på lunchen så idag blev det indisk buffé till lunch, mumms!

imorgon har jag sovmorgon, torsdag igen. dock sista veckan på vårt gamla schema, sedan blir det bara kvällsjobb varannan vecka. buhuu! men jag får bara inse att ju längre tiden går, desto svårare blir det att gå som ensam sköterska på kvällen, så tillslut blir det inga kvällar alls för mej... har man stor mage blir det mer saker man behöver hjälp med helt enkelt. men sedan när lillen kommit ut, så är min plan att så snart jag kan, komma tillbaka och jobba iaf en kväll i veckan, tjoho! så kan markus ha egen-tid med bebben en kväll i veckan, den får lära sej att äta från nappflaska snabbt som fan ;) inte bara tutte här inte, pappsen vill åxå vara delaktig!

nu ska jag gissa vad? kolla på halv åtta hos mej, sedan ska jag kika när markus gör min design, och så ska jag se på greys anatomy åxå.

hej svejs!



Postat av: Amelie

Hahahaha, Markus får helt enkelt lära sig att appa :D kram på dig

2010-03-17 @ 22:49:42

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: