najs

     Publicerat: 2010-03-15 Kl: 22:01:23 | I kategori: Min graviditet | 1 kommentarer



bebisen har hittat en ny favoritsyssla idag... använda min kisseblåsa som studsmatta.
skönt. mycket skönt.... NOOOOOT!


Postat av: Ammi

har du någon aning om vart man kan hitta en röd pullover jacka? :) titta mitt senaste inlägg och lämna en kommentar eller maila om du vet :) tack på förhand! :)

2010-03-16 @ 15:37:45
URL: http://aaammii.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: