nää, vad ääär detta?

     Publicerat: 2010-03-28 Kl: 10:32:25 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer

nää asså! vad är det här?! i natt har jag knappt sovit eftersom den där punkten på ryggen började plåga mej redan vid midnatt. hugger som en jävla kniv, intervallmäsigt, lixåm ajajajajaj, åså släpper det, åså ajajajajaj.... ja ni förstår. för att lindra lite har jag fått bygga upp en upphöjjning med kuddar, så jag legat lixåm välvd och sträckt ut hela sidan, som ni försstår är det jätteskönt att ligga så för övriga kroppen. not. har gett upp nu iaf och varit uppe en sväng, och då blir det bättre, när jag är uppe och går, det måste komma av att jag ligger ner. tycker smärtan var värre igår, men då började det fem på mårrånen istället. men vad fan sitter där? VAD är det som gör så ont? är det en nerv som klämms eller vad? kanske får jag gå till doktorn om det håller i sej, för detta går ju inte, jag får ju inte en blund på natten :(. så lättad jag vart nu av att man skulle ställa fram klockan! då blev förmiddagen inte så lång, jag som vart vaken i flera timmar!
Postat av: Emelie

Så där har jag också fått många många gånger, både före graviditeten och efter men jag har ingen aning om vad det är..

Inte lika mycket som du verkar ha haft det utan det kommer bara nån gång som ett snabbt knivhugg PRECIS på den punkten du har markerat och sen försvinner det, ibland kan det hänga kvar något konstigt eller att det blir två-tre snabba hugg.

Jävligt läskigt och tyvärr kan jag inte hjälpa men jag undrar lika mycket som du gör vad det kan vara!?

2010-03-28 @ 13:42:49
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/
Postat av: Ulrika Sedig

Hej,



Kan vara foglossning som sitter även bak i ryggen. Har också ont i rygg, ljumskar och sidan. Ibland så ont att jag inte ens kan vända mig när jag lagt mig. Det är bara att härda ut:(

2010-03-28 @ 19:21:36

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: