måndag.... igen...

     Publicerat: 2010-03-01 Kl: 20:06:33 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


måndag måndag... ny vecka. men idag har varit en trevlig dag, våran nya sköterska jennifer började idag, en himla trevig tjejj tycker jag! blir säkert toppen det här :) skönt att bli en till igen!
när jag kom hem hade markus lagat jättegod mat, så nu sitter jag här mätt och uppsvälld :P

sitter och försöker invänta en buff från bebisen..i lördags kände jag jätte tydligt, och har kännt innan dess med lite grann, men igår kände jag ingenting, inte som jag säkert kan säga att det var bebis och inte bubbel i tarmar iaf... så jag blir ju orolig såklart. hoppas jag kan få en liten buff ikväll iaf... men det ska ju vara normalt visst att inte känna varje dag. läste nånstans att bebisen är så liten ännu och har mycket plats så den kan byta position och hitta en ny favvoplats tex längre in i livmodern osv...
men men jag är ju orolig över allting så... klart denna nojja nu ska sätta in. och värre blir det väl sedan, när man SKA känna fosterrörelser varje dag, kommer inte få en lugn stund :S

nu ska jag sitta här och känns efter resten av kvällen.


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: