hundbajsmekka

     Publicerat: 2010-03-27 Kl: 19:12:02 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer



haha, denna lapp sitter på ett träd i en trädgård som gränsar precis ut mot trottoaren ner mot sjön här där jag bor haha. dom är nog jävligt lessa på all hundskit som dräller överallt och jag håller med, fy fan vad äckligt det är! denna vintern är ju rekord alltså, man kan knappt gå ute. jag är inte guds bästa barn när det gäller plocka upp skit efter mina hundar, men plockar alltid upp om dom skiter där folk kanske ska gå! även nu på vintern, även om jag även kan välja alternativet att sparka bort skiten ut i buskage istället för att plocka, men det ligger iaf inte där folk ska promenera. såg ju en kärring i vintras, vars cockerspaniel sket mitt på gångvägen, och vad gör hon? gräver över bajshögen med snö? inte konstigt det ser ut som det gör ute...

på tal om hundbajs. veckans straff i sverige mot morronzoo (en del av morgon programmet på rix fm) var ju att plocka hundskit i vitabersparken, min favorit ola förlorade denna veckan, och jag skrattade faktiskt en del i videoklippet där han helt obekymmrat plockar upp gammal hundskit från marken!

kolla själva:  Ola plockar hundbajs.

hoppas ni haft en bra dag!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: