god damn I'm nyttig

     Publicerat: 2010-03-18 Kl: 13:12:07 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


spenat, nyttigheten personifierad, like moi?

en sak som är bra med att trotts allt vakna tidigt är att man får mer saker gjort. vi har nu varit ute och gått jag och hundarna och jag har även städat lägenheten. så nu är det någolunda fint här hemma. tänk sikken evighetsgöra det är att hålla rent och fint hemma. hur noga man än städar så kommer inte resultatet att förbli. speciellt inte med två hundar som placerar ut vita pälsstrån överallt.

jag har även värmt spenaten som blev kvar häromdagen och ätit ett härligt gäng fiskpinnar. haha var tvungen att ringa mamma och fråga om man kan värma spenat, då jag har ett svagt minne från barndomen att man aldrig fick värma spenat för det var farligt? och mycket riktigt trodde man visset det förr, men mamma trodde inte att det var så längre, att man förr trodde att man frisatte metaller i spenaten om man värmde upp den me det stämmer ju knappast? då borde det varit en varningstext på spenatpåsen ju, kan man hoppas :P

nu ligger jag i sängen och njuter lite smått av att känna bebisen tummla runt, den har varit ganska lugn senaste dagarna så när man får en sån här buff-knuff-stund passar jag på att njuta så jag kan intala mej att den mår bra :)




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: