gnäll igen...

     Publicerat: 2010-03-30 Kl: 08:37:45 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

igårkväll kom min mystiska krämpa tillbaka. inte med samma intensitet som i helgen, men den har iaf återkommit. har kunnat sova bra i natt åså, men det småhugger ibland. jag pratade ju med min bm igår, som sa att jag skulle ringa tillbaka idag om det kom tillbaka, så jag gjorde det, även om det känns mycket bättre. det är ju påsk nu och jag ska ha 2,5 veckas semester, och vi ska till venedig, kan vara skönt att kolla upp innan dess. iaf.. har nu fått en tid imorgon 8.40, så då får jag träffa en läkare iaf. det är ju inte säkert det är något med njuren, men kan ju vara skönt att utesluta om inte annat, kanske är det en nerv eller muskel som plågar mej, mennu orkar jag inte spekulera mer, läkartid it is.

ska se om jag kan sova lite igen nu.

Postat av: Emelie

Hmm, det skulle kunna vara att bebisen ligger och trycker på något. Att livmodern börjat pressa uppåt. Eftersom du inte har så mycket mage utåt kan det ju faktiskt vara så att det trycker inåt och uppåt?

Bra att du får det kollat!

2010-03-30 @ 11:49:56
URL: http://emmieliving.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: