barnkonto!

     Publicerat: 2010-03-05 Kl: 18:33:24 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

idag har jag gjort slag i saken och öppnat ett konto för mitt och markus kommande barn! med en stående överföring varje månad både från mitt och markus konto, hoppas jag att det blivit en rejäl hacka när barnet är 18 år! kirra körkort, kanske handpenning på lägenhet? bra om det finns pengar då (så man slipper låna ut eller ehm, ge bort, som mina och markus föräldrar fått gjort hehe). så nästa månad blir det premiäröverföring till barnkontot :D

har ju ett till mitt gudbarn Riley <3 åxå, perfekt att kunna sätta in en extra slant vid födelsedag, jul, dop, osv! hoppas det ska kunna bli ett bidrag när hon blir stor nog, och kanske ska ta körkort, eller vem vet, kanske åka till USA eller något?




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: