v.33

     Publicerat: 2010-06-12 Kl: 16:18:16 | I kategori: Min graviditet | 1 kommentarer


v. 33

idag börjar vecka 33. det går fort, men samtidigt långsamt! känns som om det är hundra år kvar, samtidigt som det känns som det börjar brinna i knutarna. hon rör sej fortfarande mycket, men man märker åxå att det går sakta mot att det börjar bli "för" trångt. det är inte längre sådana hemska kullerbyttor som lixåm gjorde ont nere i bäckenet, men hon rör sej ändå lite varstans i livmodern. ännu har jag inga fysiska krämpor alls! längtar tills hon kommer ut till oss nu. mycket för att jag rent psykiskt tycker det är lite jobbigt att vara gravid, jag oroar mej ju så, hur hon mår där inne. när hon kommit ut kommer jag åxå vara orolig men då har man henne iallafall framför sej och kan SE henne <3 undrar hur hon ser ut!?


Postat av: Emelie

Du har nog världens finaste lilla mage! Min bebismage var också rätt liten, men din slår faktiskt! ♥

2010-06-13 @ 11:29:25
URL: http://emmieliving.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: