v.32

     Publicerat: 2010-06-05 Kl: 10:18:27 | I kategori: Min graviditet | 0 kommentarer


v. 32

då var det vecka 32 då, som startar idag! jösses. man räknas väl typ som höggravid nu nästan? men jag känner mej verkligen inte höggravid! inga krämpor alls, och magen är inte i vägen alls heller, även om den börjar synas nu :) igår var det ytterligare en (tjoho två stycken har sagt nått nu haha) som frågade, och sedan sa hon "åh, du bär den fint" . lilla ******* grejjar runt i magen för fullt. det går ju inte en timme utan att hon gör väsen ifrån sej. klart, nu känner man väl alla rörelser, eftersom det är trångt. men ännu kränger hon runt en del, men det blir väl mindre av det snart ju större hon blir.

nu ska jag ut i solen!



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: