sömnproblem?

     Publicerat: 2010-06-07 Kl: 22:50:57 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


inga sömnproblem här inte!

tänk vad fantastiskt att vara hund. se på bamse här lixåm. han sov hela natten till idag, har sovit hela dagen, då det regnat och vi bara suttit inne, och nu går vi å lägger oss och han somnar som en stock igen haha... jag själv kan inte somna på kvällen om jag sovit 5 minuter under dagen ens. hund asså, det var det man skulle blivit född till, om man vill slippa sömnproblm, som ju jag har gott om.

nu ska jag sova. iaf försöka. imorgon bär det av tillbaka till stockholm igen... alltid så trist att åka härifrån... men skönt att komma hem åxå såklart. mixade känslor. varje gång.

natti!



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: