RIP Kia

     Publicerat: 2010-06-24 Kl: 19:04:03 | I kategori: Vardagsprat | 3 kommentarer



Vill ägna en stor tanke till min kollega Mikaela, vars hund Kia igår blev så tragiskt påkörd av ett tåg. Mikalea som i sin tur var iväg och hämtade sin nya valp, och förlorar alltså sin älskade Kia under dygnet hos hundvakten. det är så fruktansvärt och jag finner inga ord alls. lilla Kia :(. Det är få personer jag kan likna mej själv med, när det kommer till relationen och känslorna till sina hundar. det är väl Mikaela och någon till kanske. hon levde för sin hund. Kia var hennes allt och nu är hon död. ush. tänker på dom hela tiden!




Postat av: Kia

va hemskt. Stackars henne. :(

2010-06-24 @ 21:31:32
URL: http://kiapalmang.com
Postat av: Ellinor

Så hemskt! Sänder en tanke till henne!

2010-06-24 @ 22:33:02
URL: http://sommarmamma.blogspot.com/
Postat av: Frida

Men fy sa tragiskt :( R.I.P Kia!

2010-06-25 @ 00:53:23

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: