rån vid globen

     Publicerat: 2010-06-02 Kl: 20:05:31 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


glömde ju nämna en händelse som utspelade sej i natt. jag la mej ju tidigt som fasen. och faktum är, att jag igår lyckades somna på mindre än en timme! helt otroligt, med tanke på att snittet väl ligger på 5-6 timmar, för mej att somna. men ibland, så somnar jag. hursomhelst. klockan 00.30 vaknar jag i chock när det ringer på dörren?! wtf? sveper in mej i täcket, öppnar.. där står en polis. öh? frågar om vi sett något konstigt här vid 22 tiden. eh nej? ingenting. det hade varit ett rån vid globen informerade polisen oss om. undrar just vad som lett dom ända hit ut till farsta strand... nåja. det fina med det hela var, att när jag sedan lägger mej, kunde jag inte somna om. dadaaa! så vad som skulle blivit en hel natts sömn, slutade, tack vare nån jävla rånare, i ett vaken natt.... igen... hoppas den jäveln åker fast!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: