pissdag

     Publicerat: 2010-06-21 Kl: 19:59:17 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


tur man har sina älsklingar <3

ush, har vart en pissig dag idag. startade med irritation redan på morgonen, och sedan rullade det på. har haft svinmycket att göra på jobbet och brottats med tre stora hundar, blivit biten i armen (som jag dock hann dra undan med ett blåmärke till följd istället för en halv arm) vilket gjorde att hela min kropp tagit stryk med trött rygg och allmän olustig känsla... sedan att hela arbetet blir sjukt tung-rott innemellan pga olika faktorer hjälper ju inte till...
nu sitter jag i soffan och har tagit värktabletter och hoppas att ryggvärken ska släppa. ush känner mej helt off både psykiskt och fysiskt idag. jobbar kväll imårrn, skönt, kan jag vila under förmiddagen!




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: