nä...

     Publicerat: 2010-06-16 Kl: 21:34:58 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer


nu får det vara nog. jag har plikttroget följt denna serie, som från början var toppen! men sedan gick det utför, nånstans när o'malley och izzie försvann... men snälla nån, ser ni dagens avsnitt? nu lägger jag ner, nu får dom ge sej... jag återgår till mina dvd's från gamla säsonger och glömmer de senaste piss-säsongerna :D tack och adjö!



Postat av: Jennie

Jasså, där har jag aldrig ätit=) Befinner mig inte så mycket på göta=)

Nä, din mage är inte så stor, men det tror jag inte min heller kommer bli, men det är jag bara egentligen glad för för jag blir lite skrämd av stora magar, men det hade ju ändå varit roligt om den hade synts lite mer så att folk ändå såg=) Och man blir ju lite nojig och tror att bebisen har slutat växa eller ngt när magen aldrig växer=) Men idag va vil på RUL och allting såg väldigt bra ut=)

2010-06-16 @ 23:43:23
URL: http://alskadeingen.bloggplatsen.se

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: