markus <3

     Publicerat: 2010-06-05 Kl: 21:52:28 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

5 år tillsammans imorgon 6/6 <3<3<3


tycker min älskade markus ska få ett litet inlägg bara till honom! min fina pojkvän, pappan till bebisen i magen, sambo och livs kärlek <3 han har det inte alltid så lätt tillsammans med mej, men han ska veta sikken tur han har som träffat en såå fantastisk människa som mej? haha. älskar dej <3

 

puss från din fantastiska flickvän

:)

 

 


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: