god morgon!

     Publicerat: 2010-06-20 Kl: 08:56:29 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


frukost; cola, citronkex och ett äpple

jag har varit vaken mer eller mindre sedan klockan 3 i natt. vaknade och var så trött i ryggen och det släppte lixåm inte hur jag än la mej.. suck.. sedan 8 har vi alla varit uppe här dessutom. markus är ute och motionerar sej själv och sin cykel och jag ligger här och har just ätit en riktig brak-frukost, som ni ser på bilden.
idag har vi inga planer alls för dagen. jo, vi ska tvätta. jag ska gå promenad, och ikväll ska vi gå på bio, sex and the city ska vi se. funderar dock på att ta en tur till farsta. när jag låg här vaken kom jag på att vi endast har 2 bodysar i stl 56, det går ju inte för sej! så jag kanske kan köpa några sånna idag, så har jag nått att göra ;)

ha en bra dag!



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: