augustimamma-träff

     Publicerat: 2010-06-30 Kl: 22:06:29 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

nu är jag hemma efter en supertrevlig kväll tillsammans med tre andra tjejjer som åxå ska ha bebis nu i augusti! vi möttes upp på medborgarplatsen ocg gick sedan till waynes coffe (heter det så?) och där satt vi i flera timmar och pratade om allt möjligt. jättekul verkligen!! jag har ju inga gravida vänner åså, så det var kul att IRL träffa andra som åxå väntar bebis :)

fick dock ett jätteäckligt svimmningsanfall när vi satt där.. det var något som pulserade till innuti mej och sedan fick jag svårt att ta ett djupt andetag och sedan fick jag svimmningskänsla. skitobehagligt. jag trodde såklart att jag skulle dö. men det gick fort över, men fy fan det var jätteobehagligt iallafall :(

nu måste jag försöka sova!
vi hörs imorgon :)



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: