vekling

     Publicerat: 2010-07-16 Kl: 08:37:47 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


idag ska dessa få vila upp sej så dom förblir så smala och
fina som dom är nu när jag vaknar. vik hädan äckel-svullnad!

bestämde mej igårkväll för att sjukskriva mej från jobbet idag..
. har sån ångest nu dock. men... det går jättebra när jag är på jobbet, värmen är dryg, men det funkar, jag känner mej varken tung eller osmidig, fötterna svullnar inte nämnvärt å jag är pigg. men efter att jag kommit hem de senaste dagarna har jag fått rätt svullna och ömma fötter, sover riktigt pissilla och är jättetrött... samt at jag får en hel del förvärkar, sammandragningar med molande värk åså... känns som kroppen skriker åt mej att vila, och, nu lyssnar jag. idag ska jag spendera dagen i sängen, med benen högt och verkligen vila. känner mej som en vekling gör jag, men jag måste åxå inse att jag är gravid i vecka 37 och att kroppen kanske behöver ta det lite lugnt nån dag här å där åxå... i kväll/em åker vi till borås, och stannar till tisdag mogon. sedan blir det jobb tre dagar nästa vecka, om allt känns bra såklart.

ha en bra dag!



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: