v.40

     Publicerat: 2010-07-31 Kl: 09:26:19 | I kategori: Min graviditet | 2 kommentarer


v 40-magen :)

jaa.. hörrneni... vecka 40... absurt. vecka 40. känns som graviditeten nu bara går in i ett tjockis och väntans-skede. men magen blir inte större nu på mej verkar det som, den står still. allt är väl typ klart där inne. nu är det bara att invänta ankomst. och när sjutton ska det bli kan man undra. kommer hon i veckan? lite innan bf? eller kommer hon inte komma försn en vecka senare? inte alls? eller ja, dvs blir man igångsatt två veckor efter bf? ingen vet... i natt har jag sluppit dessa helvetes förvärkar, skönt! föredrar att inte ha dem. även om de flesta verkar bli glada över fv, och tror direkt att fl satt igång. jag ser bara allt som en naturlig del av graviditeten. man lär ju märka när det sätter igång på riktigt. ingen idee att ligga och fundera på det. just nu har jag som delmål att komma till barnmorskan på torsdag, sedan har vi ju bf på lördag, om en vecka, men jag hade tyckt det vore kul om hon kom den 10 aug, för då fyller min pappa år :)


Postat av: Grynet

Jättefin vecka 40-mage! Håller med om att den inte ser så jättestor ut, men allt är ju relativt! :)

2010-07-31 @ 11:18:34
URL: http://krokovankan.wordpress.com
Postat av: Eira

OKej jag missade den då.. :$

2010-08-04 @ 18:51:47

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: