v.39

     Publicerat: 2010-07-24 Kl: 09:52:59 | I kategori: Min graviditet | 0 kommentarer


vecka 39

ny vecka idag dårå! vecka 39... trettionio.
härregud. förvärkarna har lugnat sej lite, hade riktigt ont några nätter där i början av veckan. från förra veckans magbild tycker jag magen ser mindre ut, jag tror det beror på att den sjunkit ner lite! ja det är väl dax för det nu, allt följer det normala mönstret :) längtar till måndag då ska jag till min barnmorska igen som är tillbaka från sin semester och då får jag en lägesrapport på om om bebis är fixerad eller inte. måste åxå be om en guidning i vad som är vad man känner där inne, blir inte klok på alla "knölar" vassa saker som far runt, stora bulor, små bulor... haha :)




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: