tosseryd-tripp

     Publicerat: 2010-07-19 Kl: 14:50:15 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


hästkillen markus ;)


miro, emser och kiitos
linda och jenny :)

idag har jag och markus varit ute och hälsat på linda och hästarna i tosseryd. premiärkört min nya bil åxå, vilket gick mycket bra, den är jättefin att köra :)
jenny kom åxå med lite fika så vi har suttit utanför stallet och fikat och pratat, och så har vi hälsat på hästarna. och jag har luktat på hästmule, vilket är den typ godaste lukten i världen <3

ikväll ska vi grilla. tyvärr är det ju rätt mulet här idag. men å andra sidan.. hellre mulet och svalt. trött på att svettas nu. suck..


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: