torsdag

     Publicerat: 2010-07-08 Kl: 12:29:52 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


bada bada bada :)

jag är helt förvånad över hur fin sommaren faktiskt är! sikka dagar asså! sol sol sol! idag börjar jag ju sent så vi har passat på å vara vid sjön jag och hundarna. skönt. sedan åkte vi till djurmagazinet och köpte oxöron, som förövrigt luktar BAJS känner jag nu när dom äter på dom, fy fan. men men...

imorgon är jag ledig och sedan blir det slutspurt. jobbar hela nästa vecka, och veckan därpå jobbar jag tre dagar, sedan är det slutt. känns så konstigt! lixåm det är inte så at det är sista dagarna innan semester utan vi snackar kanske ett helt år, utan att jobba? den tanken är svår att ta till sej för min del alltså. hoppas det fortsätter vara fint väder när jag går här hemma och väntar sedan.

nåväl.. nu ska jag göra absolut ingenting till jag ska åka till jobbet. egentligen skulle jag behöva städa och damma här hemma, men eftersom vi ska måla å tapetsera å sånt i helgen så kan jag likagärna låta det vara...

ha de fint!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: