slutspurt

     Publicerat: 2010-07-21 Kl: 21:09:53 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


jag och magen :)

idag har jag jobbat nästsista dagen innan jag går på mammaledighet. sikket konstigt ord, mammaledighet. hm. ovant! vad ska jag hitta på nu? sitta och bara vänta? fy fasen vad jag skulle vilja ha ett fast datum som jag vet att hon kommer! och det känns så konstigt att jag inte ska jobba på så länge. jag älskar ju mitt jobb. så, imorgon blir sista dagen... jag har två saker inplanerade sedan, en dag ska jag fixa med linser, och på fredag ska jag till banken å få ordning på min e-legitimation, för det fungerar inte. är ju gaaanska sen med detta att planera föräldrapenning ehm, men det löser sej nog =)

så, dax att lägga sej och sova, och för sista gången på länge vakna upp till en ny JOBBdag. sedan kommer dagarna och nätterna bestå av ett helt annat jobb :P




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: