seeeegt

     Publicerat: 2010-07-27 Kl: 13:55:03 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


dagarna går sakta må jag säga... speciellt när man vaknar vid åtta. förr kunde jag sova till 10-11 men det är fleeera månader sedan sist. gick en promenad på 1,5 timme iallafall. idag är det ju ganska skönt ute...

för att få lite tid att gå, åkte jag och hundarna till djurmagazinet och köpte grisöron, och sedan till mc donalds. hade tänkt mej en mc feast, men så när jag ska beställa, bara det trillade ur mej "en ceasarsallad" blev helt förvånad, som om nån annan pratade haha. nu har jag iaf ätit min ceasarsallad som var riktigt god ju, och en mc flurry. mumms. har inte ätit sallad på donken sedan dom hade den där shaker-grejjen, men nu kanske det blir fler ggr, efter denna upplevelsen :)

jag får väl slå ihjäl ett par timmar till nu med lite greys anatomy-dvd...


Postat av: Marianne

Kan ju vara gott med en god sallad oxå=)

Men jag tycker ändå att man blir hungrig rätt fort efter man ätit en sån.

2010-07-27 @ 16:09:57

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: