sådär ja!

     Publicerat: 2010-07-20 Kl: 21:18:24 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


back in sthlm

nu sitter jag hemma i min soffa igen. resan upp till sthlm gick bra med nya bilen, så fin så, och lättkörd! känns bra. mellanlandade 5 minuter här hemma, lämnade av markus, polly, bamse och marsvinen, och sedan åkte jag vidare till jobbet. till jobbet aka bastum. pjuh. gick fint att jobba, känner mej som en ny människa efter helgen. dock nu mot kvällen har jag haft rejäla känningar av ischiasnerven. sikken kärringkrämpa asså! har kännt det vid några få tillfällen på natten när jag gått upp å kissat men nu kommer det tätt så jag knappt kunde gå! usha. som en blixt genom skinkan.
nu inväntar jag maten som markus lagar å sen är det väl bara att lägga sej, ladda inför näst sista jobbdagen!

hade fint!


Postat av: Emelie

Åh! Så fick jag också när Wille "trillade ner" i bäckenet och fixerade sig! Jag kunde knappt gå till slut för att det gjorde så förbaskat ont, kändes som en kniv mitt i skinkan och av någon konstig anledning var det alltid värst när jag skulle på toa mitt i natten! Det försvann direkt när Wille föddes och jag har inte känt av något sen dess, trots att det sista veckan kändes som att bäckenet spruckit mitt itu! :P

2010-07-20 @ 23:30:35

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: