panikpanik

     Publicerat: 2010-07-09 Kl: 20:53:45 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


värmen och stökig lägenhet ger mej panik just nu!

gaaaaaaaaaaaaaaah! fy fan. nu har jag panik i hela kroppen. det är så jäääääävla varmt, luften är typ död, både inne och ute spelar ju fan ingen roll vart man är, får som kvävningskänslor, jag är anfådd tillåfrån och hjärtat klappar aldeles för fort, och jag har som mjölksyra i kroppen. men det är inte så hemskt. det värsta är att just nu ser lägenheten ut som ett bombnedslag och jag mår psykiskt dåligt av vetskapen om allt slipdamm som kommer lägga sej över hela jävla stället åxå... men men, det går att få bort jadå jadå. MEN JAG HATAR DET! men det blir ju fint efteråt. tur det.




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: