oväntat besök

     Publicerat: 2010-07-25 Kl: 21:05:59 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


var är katten? den var ju här nyss? /polly

jahapp. då vare slut med att ha vidöppna fönster. den lilla gula (och supersöta) katten som bor i grannhuset kom plötsligt spattserande in på våran fönsterbräda. såg den i ögonvrån, kollade igen och där stod den bland blommkrukorna. jättesött, men jättejobbigt, hur söt den än är vill jag inte ha in den här. markus puffade ut den, och sedan släppte jag ut hundarna så dom fick skrämma bort den... (dom skulle aldrig nånsin röra den, därför låter jag dom jaga bort den, dont worry) haha nu är polly helt nipprig här inne och letar efter katten bakom gardinen och på elementet, och försöker se så högt upp hon kan ;) haha...




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: