my new BFF

     Publicerat: 2010-07-11 Kl: 11:26:35 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


129:- på bauhaus, värt. puh.

ush... nu är jag gnällig men fy vad det är varmt. sitter här med nyllet riktat mot min nya bästis fläkten, det är skönt! jag och hundarna har varit en sväng ner till sjön så dom har fått bada. markus är ute på spel (han spelar airsoft) och jag måste erkänna att jag tvivlar på hans interligens när man väljer att vara ute på sånt en dag som denna... full militärmundering i 35 graders värme. bara en person utan fungerande hjärnceller gör något sånt. men men, vi gör alla våra egna val!

funderar på att ta bilen till mc donalds, köpa en milkshake. dels för att ha nått att göra, dels för tt milkshake är gott och dels för att bilen och tillkommande aircondition är så jävla underbar!





Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: