ledig!

     Publicerat: 2010-07-09 Kl: 09:22:18 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


hej sovmorgon!

god morgon! vaknade 7.35 idag. härligt med sovmorgon! verkligen skönt att sova ut när man är ledig. eller hur? ehum. blir ingen långpromme nu på morgonen det är fanimej för varmt. hundarna har fått rasta sej utanför huset bara, och verkar nöjda med det. därimot ska vi ta äckeltunnelbanen in till stan sedan och äta lunch med markus =) det var jättelängesedan hundarna åkte tunnelbanan, hoppas dom minns hur man gör ;). vi tar väl nån lunch i nån park, det blir fint det.

ikväll ska vi göra något så upphettsande som att spackla nya väggen så den är redo för målning och tapetsering imårrn! oh det kommer bli så fint!

nu har jag alltså två timmar att slå ihjäl innan jag ska in mot stan. hm, vad göra vad göra?

ha de gött i värmen!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: