ledig dag nr 1

     Publicerat: 2010-07-23 Kl: 09:17:19 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

okej, nu har alltså ledigheten börjat. lyckades sova till halv nio, yey, så sovmorgon - check. dagens planer är, hundpromenad av den längre varianten då det inte verkar vara så pain in the ass varmt idag! sedan ska jag till banken, och så ska jag köpa en mjukisdress till bb-väskan. hade ju packat ner befintiga mjukiskläder i den men nallar ju hela tiden så nu står den ändå tom. får bli en sprillans ny helt enkelt :P. och sedan ska jag boka tid hos frisören.

hade gött idag



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: