katt-vakt

     Publicerat: 2010-07-06 Kl: 21:47:41 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer



Ale's Salta Katten

just de ja! jag har ju helt glömt att säga att jag är katt-vakt! min råtta Salta katten bor ju hos mej medans hennes nya matte är iväg på semester :) så mysigt med en liten råtta i hemmet, men ovant med en ensam-råtta. men hon är gammal nu, och katarina ska inte ha fler honor... dock är katten med katarina hela dagarna, så hon är bara ensam på natten, hon har hamnat hos världens bästa matte!
katten kände igen sej när hon kom hit och knallade iväg dit hennes bur brukade stå.. "hm, tar jag helt fel men ska inte min bur stå här?" hehe... gullråtta <3



Postat av: Eira

Åh vad mysigt! Man saknar de små ibland alltså.. vi har ju möss nu men det är inte riktigt samma sak kanske harkel

2010-07-08 @ 10:21:50
URL: http://doxa.blogg.se/
Postat av: Henryzara

Sehr schon, gut gemacht

2011-10-26 @ 12:13:43
URL: http://henryzara.blog24h.com

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: