jobbig natt...

     Publicerat: 2010-07-29 Kl: 09:31:18 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

buhuu.. i natt jag jag inte sovit många timmar... dels pga ren "svårt att sova" men sedan har det åskat och bamse är jätterädd, så jag har legat och hållt om honom, han är lugnare då. det är så gulligt. han vill alltid vara nära när han är rädd. jag lyckades åxå nångång under natten välta ut mitt vattenglas så jag fick upp å svabba golv... detta hände när jag skulle rota fram en novalucol från sängbordet eftersom jag hade sån sjuuuuk halsbränna (gravidkrämpa) så det var omöjligt att sova. suck.

vad jag ska göra idag vet jag inte ännu. hundpromenad såklart, om det inte spöregnar... sedan kanske en tur till farsta, gå i lite affärer... kanske tvätta sängkläderna... många kanske. vi får se.

uh vad jag är trött.

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: