jaha, och nu då?

     Publicerat: 2010-07-22 Kl: 17:13:50 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


hejdå jobbet!

happ.. då var sista jobbdagen på läääänge avklarad.
känner mej typ tom. vad ska jag göra nu då? gå här hemma och vänta lixåm? kändes jättetråkigt att åka från jobbet, men en liiiten känsla av att det ska bli skönt att slippa jobba på ett tag har iallafall infunnit sej.  mest överskuggas hela grejjen av den väckarklocka detta åxå är. det är nära nu. lixåm inte låångt bort, avlägset, längre.

jag kommer inte sakna att stå inne på ett rum i 40 graders värme utan ventilation och anstränga mej för att inte tuppa av.. jag kommer dock sakna att se en liten katt bli av med fiskekroken som suttit fast i rumpan, att se en liten valp som födits utan rumphål, få ett litet rumphål... alla gamla virriga tanter som är så festliga att prata med i receptionen... ja det kommer jag sakna.

har packat ihop mina smågrejjer, min stas och peang, sax, namnskylt, mina foppatofflor, mina pennor... fästingplockaren.. tempen... som nu ligger i en liten påse iväntan på att användas igen. ser hel-sorgligt ut.

nu ska jag alltså vila upp mej?! vi får se hur det går :)



Postat av: Chuchundra

Va kan dem små liven födas utan rumpa? Jag hoppas att du njuter av din lediga tid annars :)

2010-07-25 @ 22:07:10

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: