I will survive

     Publicerat: 2010-07-12 Kl: 20:57:50 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


enda lösningen på att existera i denna kvaaaaava jävla tillvaro har nu för mej blivit att ligga naken, i sängen med min fläkt rakt i nyllet. ah, gött. luften rör sej. man kan andas. här tänker jag ligga resten av kvällen! har kommit fram till att det inte är värmen isej, utan att det är kvavt som ger mej dessa panik-känslor!

over and out, med vind i nylle


Postat av: Ellinor

Är såå glad att jag slipper vara gravid i denna hettan! Å andra sidan hade det varit bättre för bebis att ligga i magen nu..

2010-07-12 @ 22:33:30
URL: http://sommarmamma.blogspot.com

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: