hellu

     Publicerat: 2010-07-07 Kl: 19:41:33 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


god kväll :)

jahapp då låg man här. mätt och trött och med en bebis som ligger och trycker med rumpan mot mina revben.. för att slippa sitta som ett miffo med överdrivet sträckt rygg, ligger jag nu här :)

jobbdagen var bra, meeeeeeen varm. får lite yrsel och hjärtklappning om vartannat, men man får bita ihop helt enkelt. vet ju att bebis mår bra även när jag känner mej sådär. imorgon ska jag ju till barnmorskan igen åxå, så då blir jag ju kollad igen :)

meeen vad trist det ser ut här hemma nu med väggen som ännu inte fått tapet! men på lördag ska vi fixa det, så då kommer lägenheten blir finare än någonsin <3

nu ska jag läsa bloggar :)


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: