hej lilla K!

     Publicerat: 2010-07-02 Kl: 19:15:39 | I kategori: Min graviditet | 1 kommentarer

idag har jag kikat in hos lilla K i magen! med hjälp av vårt ultraljud på jobbet alltså. är så nyfiken på hur hon ligger när "hon känns" så som det oftast känns. det jag kunde få ut av vad jag såg, var att det till 100% var små fötter ut i midjan åt höger, och en ryggrad/bröstkorg åt vänster sida/neråt. jag tror att fötterna pekade uppåt, vilket då gör att rumpan bör vara neråt. även om huvudet skulle vara ner, kan ju ryggen ses där jag såg den antar jag, men då borde fötterna finnas höger upp. ja, svårt det där! jag känner ju endel "bubbel" uppåt, det skulle kunna vara hennes händer. kul att se henne där inne, låg där och grejjade <3

typ sådär tycker jag det såg ut att hon ligger. propotionerna skiter vi i ;)




nyfiken i en strut är jag!



Postat av: emeliehjaertajonas

Oh så häftigt att kunna det :)

2010-07-03 @ 12:50:01
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: