gustavsberg and back

     Publicerat: 2010-07-27 Kl: 21:56:46 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

tjohej. nu är vi hemkommna efter att ha varit ute i gustavsberg hos min jobbarkompis jennifer. markus har lärt henne hur hon ska göra med sin hemsida som han gjort, samt lärt henne lite smått å gott i photoshop. jennifer och hennes sambo anton hade bakat jättegod sockerkaka så vi fikade åxå :)
bamse har lekt och stojjat som sjutton med deras yngsta vovve (hon har två hovawarts). polly har som vanligt bara varit sur och velat ligga i nåns knä, haha hon får aldrig någar vänner hon, riktigt svårflörtad!

imorgon ska jag åka med vår vererinär kristina ut med distriktsbilen till lite sjuka hästar, ska bli jättekul!!

natti!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: