go'kväll

     Publicerat: 2010-07-19 Kl: 21:57:04 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

sorry att bloggen stått lite still idag. inte haft så mycket att rapportera.

har dock så himla mycket sammandragningar just nu... så obehagligt nu när livmodern är så stor... moler på åxå i ryggen och ljumskarna. ska gå å lägga mej nu så det kanske avtar lite. men nu börjar det bli lite drygt att ligga ner åxå haha, ligger jag på ena sidan är det mest obekvämt, och byter jag till bekväma sidan får jag så jäkla mycket sånna "mutt-il" ja ni som är eller har vart gravida vet nog vad jag menar. det strålar som tusan ner och ut i muttan! ja mycket ska man få känna på som gravid :P

imorgon bitti åker vi tillbaka till stockholm, och på eftermiddagen ska jag jobba, jobba mitt sista kvällspass! så imårrn hör ni kanske av mej först på em eller kanske kvällen!

ha det så bra!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: