födelsedagsfirande :)

     Publicerat: 2010-07-28 Kl: 21:37:53 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer


<3<3<3<3<3

ikväll har jag och älsklingen varit ute och ätit
. åt på en resturang som heter "stockholm fisk" haha har ni hört så stört och o-charmigt namn på en resturang? hursomhelst var det jättegod mat. jag åt fiskgryta, i den var det musslor, kräftor, fisk och lite grönsaker, jättegod. toppar helt klart fiskgryte-listan, då jag provat samma rätt på många olika ställen nu =) markus åt nån fiskbit med potatis och grejjer.

på tunnelbanan hem fick jag smått panik dock. alltså, ni som inte varit gravida, och kan tycka att ni känner er lite uppblåsta nån gång då ådå? HAHA, prova vara gravid i v 39, ha en fuuull magsäck OCH en sprängfylld kisseblåsa, placera en bökande 3kgs bebis däremellan. då snackar vi uppblåst, man kan säga att det gamla hederliga uttrycket "magen står i åtta hörn" får en helt ny innebörd :P

jag har åxå fått en jättefin mintgrön lång härlig tröjja av markus, kommer användas alot!!

hoppas ni haft en fin dag!

Postat av: Marianne

Låter som en mkt mysig födelsedag=)

2010-07-28 @ 22:09:55
Postat av: Annica

Grattis från oss i Borlänge!! Tänk snart är du mamma du med! Inte klokt va fort tiden har gått. Tyckte det var nyss som du skrev att du blivit gravid...

2010-07-29 @ 09:58:08
URL: http://anija.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: