day goes by...

     Publicerat: 2010-07-29 Kl: 15:05:16 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


snygglo ;)

sikket jävla väder! det regnar inte lite asså. hundarna ville inte ens gå ur sängen på morgonen, dom hör lixåm att det regnar och visar noll intresse för att gå ut. jag förstår dom.
var en tur till farsta, kollade på lite bebiskläder, men köpte inget. nej nästa gång vi köper bebbekläder, är det när lilla K är född :) så vi vet vad hon behöver. därimot köpte jag två nya soffkuddar! jättefina, knallrosa. jag har lixåm alla kuddar i mitt hörn av soffan haha å markus sitter utan en enda, så nu har vi två till så han åxå kan få en kudde eller kanske två :P

ja.. och nu? sitter jag och ser på greys anatomy-dvd's och äter glass med maränger och chokladsås. mmm... gott... nyttigt... exellent... ;)



Postat av: Grynet

Vilken superbra kombination med marängglass och greys. Klockrent, jag blir liiiite avundsjuk! :)

2010-07-29 @ 21:11:22
URL: http://krokovankan.wordpress.com

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: