hemma igen

     Publicerat: 2010-01-31 Kl: 21:57:59 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer




då var man tillbaka hemma. efter att ha vilat ett par timmar på dagen, mådde jag bättre, tur det! vill inte bli sjuk!
vi har iallafall varit i upplandsväsby hos markus kompis peter, hans tjejj mia och deras lille son adrian, som var mycket söt och väääldigt snäll, glad och tyst :P
dom hade ett par hundar och ett par katter. polly har sovit hos oss hela kvällen men bamse roade sej med att utforska katterna han :D
på hemvägen köpte vi mc donaldsmat, och nu sitter jag här i soffan übermätt och petar i mej lite vindruvor. känner dock att jag måste lägga mej. trött som fasen är jag. ny dag imorgon. dax att bära in alla fodersäckar till sina lagerplatser och butikshyllor. whish me and my rygg good luck.

hejsålång!




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: