haha

     Publicerat: 2010-01-01 Kl: 14:00:19 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer

denna skylt har vi åkt förbi några gånger under julen, pappa och jag. jag tycker den är oerhört festlig faktiskt. man skulle kunnat samla på sådana där "turk-skyltar", sånna på pizzerior och liknande!

 

 

Postat av: Hannes Mauritzson

Blev det en lyckad kväll igår? :)



Kram!

2010-01-01 @ 14:05:47
URL: http://mauritzsonhannes.blogg.se/
Postat av: Sofia

Men vilket trevligt namn! :) och blogg!

Du tänkte fråga dig om ditt jobb som djursjukvårdare, vart gick du din utbildning? var den väldigt svår enligt dig? och vad innebär ditt jobb? vore tacksam för svar :)

2010-01-01 @ 14:11:01

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: