barn-samlare

     Publicerat: 2010-01-24 Kl: 16:42:09 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer



eftersom jag tillbringat hela dagen i vår nya soffa har jag således åxå kollat en del på tv, bland annat familjen annolunda, i vet dom där mega-familjerna. tex är det ju en familj som har tio barn! jag kan inte låta bli att känna att det känns lixåm lite stört? lite som att dom samlar på barn, lite samma känsla som tanter med 55 katter inne i sitt hus, galna kattkärringar! fast här har man samlat på sej barn istället. fatta att vara barn i en sådan familj? och jag kan heller inte låta bli att tänka på hur mammans underliv måste se ut? som en uppånervänd hink? känner dom sej friska i huvudet när dom måste köpa en gammal buss för att kunna frakta hela familjen? frågot frågor...




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: