v.15

     Publicerat: 2010-02-05 Kl: 20:36:34 | I kategori: Min graviditet | 1 kommentarer


oh i'm soo pregnant!

haha, ser ni min stora tjocke mage? inte konstigt att man tvivlar inimellan.. iofs är ju de allra flesta magar i denna veckan fortfarande svullna tarmar... och visst, mina tarmar går åxå booombatic på kvällarna.. ser väl ut som man ätit ett julbord fast man bara sänkt ett par mackor hehe...
men jag är glad att slippa bli stir fort iaf. har gått upp ett kilo, so far so good. klart jag vet att det kommer komma, i'm not stupid... men detta är dagens läge iaf. nästa gång jag visar min fabulösa mage, blir när något hänt? ;)

Postat av: emeliehjaertajonas

Oh så fort tiden går :)

2010-02-07 @ 11:38:49
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: